Lördag

Först & främst vill jag säga - det är svinkallt i mitt rum.
Alla elementen måste tokhöjas.
Mysig kväll igår, det tackar jag för. Jag gillar tokmycket!
Min F har åkt iväg nu på morgonkvisten & tränat fotboll
och kvar i sängen ligger jag. Ska ut med hundarna snart,
sen ska jag krypa ner igen & kolla på en film jag började se igår.
Annars inga planer. Bara vänta på att den där killen ska ringa till F... :-)

Hope, hope, hope....

¨
(Foto; Kajsa i hagen)

Lilla Kajsa för i övrigt har svårt & gå nu när det är hårt och buckligt ute.
Igår kväll när jag & F skulle fodra dem, fick vi leta jättelänge efter henne.
Ropade och ropade.. ingen Kajsibajs. Tillslut hittade vi henne längst
bort i hagen, helt stilla. Nästan som hon vore fastfrusen i marken. Haha.
Men hon gnäggade när vi hittade henne, och vi var tvungna att leda hem henne
för hon var tvungen att stötta sig mot oss när hon gick. Stackars liten :-)
Jobbigt när leran har fryst, då blir marken så himlans ojämn.
Men men :-)

Jillan, är du i Fjället nu?
Lycka till att åka snowboard ;-) Höhö.
Jag hade iof velat sett det, hade nog varit en upplevelse.
Kanske får höra storys sen. Have fun muttie! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0