Öh va?

Idag fick jag totalt skrattanfall på jobbet.
Människan är inte riktigt riktig.... hahahahahaha
JAG DOG!!!

Nu har jag i alla fall jobbat.
Än så länge har jag fått gått upp en halvtimma om dagen i tid.
Hallå, en halvtimma är ingentinken! Men men :-)
Har väl ett extra e.m jobb snart, och då gör det inget!

Snöat idag igen. Och nu är det myssnö ute.
Sådär lite grann, lagom. Jag gillar't.

Jossan min söta vän messa mig igår, och hjärtat
nästa vecka har vi tid och ses! Längtar... :-) (L)

Varit duktig & pluggat så mycket jag kunnat på jobbet
det går lite segare, lite svårt att förstå, men det funkar!

Nu ska jag googla på lite inomhuslekar!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0