Prutt

Fan vad less jag blir.
Mår så jävla kasst. Usch... vill inte.
Allt känns upp-o-ner.
Mamsen ska opereras på onsdag... [Orolig...]
Och F & jag går bara och hoppas på att killen med lägenheten
ringer och säger att vi kan ta vårt pick & pack o komma.
Huvvudet spränger & illamående.
Hoppas på att jag kan somna någon gång.
Natten inatt var hemsk. Vaknade hela tiden och drömde
helt jävla psyko drömmar om allt, verkligen allt.
Vill sova med dig F. Snart, snart, snart.
Finns inga ord i världen som beskriver hur mycket jag längtar.
Att få landa, i lugn & ro...
Piss säger jag till att må dåligt.
Önskar bara nu att januari ska vara över.
Att mamma inte får något negativt besked, F & jag flyttar,
att jag förhoppningsvis börjar trivas på min avdelning,
mamma & pappa flyttar in till stan.. osv.
Mycket tankar. När det blir för mycket så brejkar min hjärna totalt.
Men det är lugnt, man vet att det alltid blir bättre.
Vad säger man? - Efter regn kommer solsken?

Vi håller iaf tummarna.











För i övrigt är min mamma en stål-mamma.
Hon klarar ju faktiskt allt, allt i helaste världen.
Trots allt jävla skit som jämt drabbar oss eller henne.

Mamma, jag älskar dig.


(Foto; höstlycka med Ozzy)

Nu är det bara tänka på allt positivt. Inte gräva ner sig, nej nej.
Imorn är det fredag. Jag ska tillbringa den i sängen & plugga.

Och på söndag ska jag & min bättre hälft iväg till Vallentown och spana
in stallet där jag ska ställa Silfri. Ska bli skojj...

Allt kommer bli så bra.
Tänk om en månad - förhoppningsvis kan man pusta ut & njuta av livet.
Vi lever & mår bra. Jag längtar... Dags & Sova.
Sorry för ett icke hurt-bulligt inlägg. Men ibland är det så.

Puss & godnatt mina kära vänner.



[ N Y Å R S L Ö F T E 0 9 ]

* Träna Silfri, målet är att börja tävla i höst, åtminstone prova på!
* Bli betydligt gladare än förra året (mot min omgivning)...



Kommentarer
Postat av: jill

Linnis.. fan vad inte vet vad som händer i ditt liv längre. vi måste ses snart känner jag!! :( puss

2009-01-20 @ 18:15:23
URL: http://jiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0