Fucking tisdag!

Galet nollgradigt ute & galet snöväder.
Jag hatade att gå dem där 20 min från jobbet till bussen idag.
Isället för 20 min förlängdes dem till ca 30 min...
Dessutom var jag helt snöig, och tokblaskigt på marken.
Det vill säga... att mina skor läckte in som FAAAAN.
Där gick jag och plaskade i mina egna skor, HÄRLIGT!!!

Hemma nu i alla fall, har gjort spagetti med köttfärssås som jag
sitter och trycker i mig nu, med ett stoooort glas vatten :-) mumma.

Här kommer en liten söt grejj från jobbet;

Vi har åkt pulka och låt oss säga att han heter Gregor, har åkt rakt
ner för pulkabacken och rakt in i ett träd. Det uppstår skrik & gråt.
Dock ser jag ingen skada, men Gregor säger att han fått nått i ögat.
Antog bark eller nått skräp... Jag tar in lilla Gregor in i hallen och sätter
mig på en bänk för att kolla in i ögat och leta efter smuts.
I samma veva som jag sitter och kollar på Gregor kommer hans bästa
vän (låt oss säga att han heter...) Gösta in och ser väldigt bekymrad ut.
Självklart orolig över hur det gått med Gregor!
Han går fram till Gregor, tar sina händer och spänner upp ögonen på Gregor.
(Ni vet, sådär man kan göra om man tillexempel vill kolla om man har nått i ögat!)

- Nehe, säger han bekymrat, ögonen kommer inte ramla ut!

Och han går i väg och ser otroligt lättad ut att kompisens ögon klarade sig.
Kvar sitter Gregor nöjd, tuuuuuur, säger han! :-)

Så sött!

Haha, ibland har dem sina ljusa stunder.
Nu ska jag lägga mig framför Tvn, äta nått sött & vila.
Min Frodo kommer hit efter han tränat. Mysigt.

Imorn är jag ledig.
"Wabbar" ju, vård av barn... fast jag har vård av mamma :-)
Wabbar låter bra mycket bättre än vabbar, därför jag har ett "w"

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: L

Wård Av Barn? :)

2009-01-20 @ 18:42:59
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Hej! :D



Haha, skit smart ju :)

Fast jag och en kompis har oxå idén som är half om halft igång att vi ska starta, men du får självklart vara med om det blir något :)

Men jag börjar på måndag, ska bli så himla roligt :D



Jadu, när vill du? Bäst är om vi gör det på tor-fre denna vecka tror jag.. För sen kommer jag inte vara i näsbypark förens på kvällarna.. :) och du lär ju ha fullt upp med att flytta sen? Så tor-fre denna vecka skulle kanske passa, om du jobbar förstås? :D och har tid :)

2009-01-20 @ 20:06:33
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: Jill

Hihihi.. nej Linn du Wammar! :P

2009-01-20 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0